Šta raditi u slučaju nevolje?
- Odmah prijavite štetu Sava osiguranju: pozovite 067 218 146 ili 020 234 541, ili pošaljite mejl na info.stete@sava.co.me
- Potvrdite prijavu u roku od 3 dana.
- Ako se radi o oštećenju, doneste osigurani uređaj u Telekom poslovnicu, a mi ćemo uređaj poslati u ovlašćeni servis.
Ovlašćeni servis, u zavisnosti od tipa štete, preduzima dalje korake...
- U slučaju fizičkog oštećenja, telefon će biti popravljen ako je to ekonomski opravdano.
- Imate pravo na 3 popravke (djelimične štete) tokom trajanja osiguranja, s tim da zbir svih naknada ne može preći sumu osiguranja.
- Ako ovlašćeni serviser procijeni da popravka nije opravdana, biće vam isplaćena totalna šteta.
- Ako se nađete na meti lopova, u slučaju provalne ili razbojničke krađe biće vam isplaćena totalna šteta.
- Osiguranik plaća učešće u šteti, a kod totalne štete obračunava se trošak amortizacije telefona (ne u prvih 6 mjeseci).
Osiguranje pokriva 3 djelimične štete ili jednu totalnu štetu.
Ukupan iznos šteta ne može preći ukupan iznos osigurane sume, tj. cijene telefona na rate.