eSIM

Šta je potrebno da znate o eSIM-u

  • Ova tehnologija koristi već ugrađeni čip u samom uređaju, npr. smartfonu ili satu, koji mijenja tradicionalnu SIM karticu. Osim unaprijeđenog korisničkog iskustva, eSIM pruža i dodatni sloj sigurnosti i pouzdanosti, a velike stvari od njega se tek očekuju.
  • eSIM ima istu funkciju kao i klasična SIM kartica - razlika je u tome kako je aktivirati. Potrebno je da na uređaj koji podržava eSIM tehnologiju, učitate eSIM profil Telekom mobilne mreže. eSIM povlači vaš profil u kojem su zapisani podaci po kojima vas prepoznajemo kao svog korisnika.
  • Da biste preuzeli eSIM profil, svojim uređajem skenirate aktivacioni QR kod koji ste dobili od nas. Obično možete pronaći opciju za preuzimanje eSIM profila i u postavkama vašeg uređaja. Imajte na umu da uređaj (najčešće telefon) s kojeg ćete skenirati QR aktivacioni kod mora biti povezan s internetom preko WiFi mreže.
  • Postupak za preuzimanje eSIM profila može se malo razlikovati u zavisnosti od proizvođača i modela uređaja. Stoga, ako je potrebno, provjerite uputstvo za upotrebu svog uređaja. U nastavku, možete pronaći i uputstva za uređaje iz naše ponude, koja smo pripremili za vas.
  • Na uređaju se može istovremeno učitati više eSIM profila, ali trenutno može biti aktivan samo jedan (prijavljen na Telekom mobilnu mrežu).

Bilo da ste novi ili postojeći korisnik Telekom mobilne mreže, kod nas možete dobiti svoj eSIM.
Jedini uslov: morate imati uređaj koji podržava eSIM tehnologiju, a i uređaj možete pronaći kod nas!
Kontaktirajte nas i sve ćemo završiti zajedno. Aktivacija je brza i laka.


Par jednostavnih koraka do eSIM profila...

  • Podnesite zahtjev za eSIM profil
    Pozovite Kontakt centar na broj 1500, ili posjetite poslovnicu;
    Nakon potpisivanja postpejd ugovora ili pripejd registracije, dobićete QR aktivacioni kod.
     
  • Povežite eSIM profil i uređaj
    Uređaj povežite na bilo koju dostupnu WiFi mrežu;
    Skenirajte aktivacioni QR kod sa pakovanja ili postpejd ugovora.
    Alternativno, možete pronaći informacije o aktiviranju eSIM-a u uputstvu za upotrebu vašeg uređaja.
     
  • Aktivirajte eSIM profil na uređaju
    Vaš eSIM profil će se automatski instalirati na vaš uređaj i registrovati na Telekom mobilnu mrežu.

 

Koji uređaji podržavaju eSIM

Preporučujemo korišćenje eSIM-a sa uređajima iz Telekom ponude jer su naši uređaji detaljno testirani.
Naš portfolio svih kategorija proizvoda kontinuirano će se dopunjavati novim eSIM kompatibilnim uređajima.

eSIM je trenutno dostupan za iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE2, Samsung S20 seriju, Huawei P40 i Huawei P40 Pro i pametni sat Samsung Galaxy Watch Active 2.


Kako aktivirati eSIM profil na telefonu
eSIM aktivirate nakon potpisivanja postpejd ugovora ili pripejd registracije.

  • Provjerite da li vaš telefon koristi najnoviju verziju operativnog sistema. Ako ne, ažurirajte operativni sistem.
  • Mobilni telefon povežite na bilo koju dostupnu WiFi mrežu. Postupak preuzimanja eSIM profila enkriptovan je i zaštićen sigurnosnim sertifikatima, pa se bez bojazni može obaviti i preko javne WiFi mreže.
  • Skenirajte aktivacioni QR kod sa pakovanja ili postpejd ugovora, i vaš eSIM profil će se automatski instalirati na vaš uređaj i registrovati na Telekom mobilnu mrežu.


iPhone ima neke specifičnosti:

  • Ažurirajte iOS na verziju 12.1
  • Skenirajte QR kod koji ste prethodno dobili:
    1. Otvorite Podešavanja > Mobilni podaci
    2. Dodirnite ''Dodaj data plan''
    3. Pomoću iPhone-a skenirajte QR kod

Napomena: ukoliko SIM karticu mijenjate eSIM profilom, prije skeniranja QR koda izvadite SIM karticu iz iPhone-a.

Nakon aktivacije eSIM profila za odabrani mobilni broj, staru SIM karticu više nećete moći koristiti.

Video uputstva:

Kako aktivirati eSIM profil na pametnom satu 
Pametni sat ima svoj broj i možete ga koristiti samostalno, nezavisno od telefona. I to je glavna prednost eSIM tehnologije. Možete pozivati, slati poruke, koristiti aplikacije. A možete zadržati vezu s telefonom i kada uređaji nijesu povezani.

Samsung Galaxy Watch Active 2
Prilikom aktivacije potrebno je ostvariti klasičnu povezanost pametnog sata i mobilnog telefona:

  • Skinite Galaxy Wearable aplikaciju na telefon.
  • Uređaje povežite bluetooth-om.
  • Kroz aplikaciju Galaxy Wearable na telefonu aktivirajte eSIM profil skeniranjem QR koda. Tako ste podesili mrežu.
  • Ako ne koristite Samsung telefon, biće vam ponuđeno da kreirate Samsung account, pa to i učinite jer ovaj nalog omogućava da na sat stižu notifikacije s telefona i kada uređaji nijesu povezani.
  • Na kraju, u podešavanjima (Settings) na satu odaberite da je Auto connect “Always on”.

Nakon aktivacije slobodno isključite bluetooth konekcije i prekinite vezu smartfona i sata. Poruke i notifikacije stizaće na sat kao da je povezan s mobilnim – dovoljno je u Galaxy Wereable aplikaciji postavite Remote connection – ON. 

Aktivacija na Android pametnom satu – video

 

Pogledajte kompletnu ponudu.

 

Česta pitanja

Šta je eSIM profil i kako da ga dobijem?
Kako mogu dobiti aktivacioni kod?
Koji je aktivacioni kod za eSIM?
Šta je EID?
Mogu li aktivirati eSIM profil bez koda?
Mogu li koristiti eSIM aktivacioni kod više puta?
Ima li eSIM sve karakteristike kao i fizički SIM: serijski broj, PIN/PUK?
Mogu li da zamijenim SIM karticu eSIM profilom?
S kojom tarifom mogu koristiti eSIM?
Da li se naplaćuje aktivaciona taksa za eSIM profil kao i za klasični SIM?
Ako imam eSIM profil na jednom uređaju a hoću da promijenim uređaj, šta da radim?
Šta ako izgubim ili oštetim telefon?
Šta da radim ako slučajno obrišem svoj eSIM profil?
Mogu li koristiti dva eSIM profila na jednom uređaju?
Da li eSIM dodatno troši internet?
Podržava li eSIM sve mreže (2G, 3G, 4G)?
Mogu li eSIM koristiti i van Crne Gore, dok sam u romingu?
Mogu li eSIM koristiti u tabletu, pametnom satu i slično?
Šta ako svoj uređaj želim pokloniti nekome, a na njemu se nalazi moj eSIM?
Kako mogu obrisati svoj eSIM profil?
Mogu li se predomisliti pa jednom kad aktiviram eSIM, ponovo se vratiti na fizički SIM?

Nijeste našli ono što ste tražili?

Javite nam se, prijavite problem ili provjerite vašu narudžbinu.

Online chat

Društvene mreže

Telekom ME aplikacija

Kontakt centar