<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-NQNGLFF&l=dataLayer" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>

Kako da koristim dodatne usluge?

Mobilna
Fiksna

Pozovi me

Ova usluga omogućava da nekome besplatno pošaljete signal "pozovi me".

Dovoljno je ukucati *345*XXXXXX# , gdje je XXXXXX broj telefona (bez 067) osobe kojoj želite da pošaljete signal "pozovi me". Kao potvrdu pritisnite OK/YES/tipku za pozivanje. Osoba čiji ste broj ukucali dobiće poruku kojom ste je zamolili da vas pozove.

Da li svi Telekom korisnici mogu primiti signal "pozovi me"?

Da, ukoliko sami ne odluče drugačije. Svaki korisnik ima mogućnost da zabrani da mu stižu poruke ovog tipa. Dovoljno je da ukuca *345*0# i pritisne OK/YES.

Za slučaj da se predomisli, i odluči da bude dostupan za poruke "pozovi me", potrebno je ukucati *345*1# i kao potvrdu pritisnuti OK/YES.

Dnevno se može uputiti najviše pet poruka "pozovi me".
Uslugu možete koristiti i kroz Super Meni.

 

Ko me zvao

Ako ne koristite Govornu poštu, nećete znati ko vas je zvao dok vam je telefon bio isključen, baterija prazna ili ste bili nedostupni. Telekom brine i o ovom detalju...

Servis Ko me zvao daje vam pregled poziva koji su vam bili upućeni dok ste bili nedostupni – diskretno i jednostavno, SMS-om.

To nije sve... Ne morate više uporno zvati nekoga ko je nedostupan. Dovoljno je jednom. U trenutku kada vaša nedostupna osoba postane dostupna, dobićete SMS obavještenje o tome. Uštedite svoje vrijeme (i svoje živce).

Ove dvije varijacije servisa Ko me zvao automatski su omogućene svim Telekom korisnicima.

Ako želite možete se odjaviti, ali i ponovo prijaviti – bilo na jednu ili obje varijante servisa. To možete učiniti kad god poželite...
... Dovoljno je da pošaljete poruku na broj 1477 (po standardnoj cijeni SMS-a). Tekst poruke koju šaljete zavisiće od vaše odluke:

  • Ne želite da primate obavještenje o pozivima dok ste bili nedostupni: KO ODJAVA
  • Predomislili ste se, ipak želite uvid u pozive: KO PRIJAVA
  • Ne želite da oni koji su vas zvali dok ste bili nedostupni prime SMS o vašem "povratku" u mrežu: KO2 ODJAVA
  • Hoćete da oni koji su vas neuspješno zvali dobiju SMS obavještenje u momentu kad postanete dostupni: KO2 PRIJAVA

Ili nas kontaktirajte preko mobilne aplikacije, društvenih mreža, pozovite Kontakt centar ili posjetite T-Centar. I, ne manje važno, usluga Ko me zvao je besplatna.

 

Govorna i MMS pošta

Odgovara na pozive onda kad vi to ne možete (ili ne želite)!

Imali ste poziv... Možda će vas neko pozivati ponovo (i ponovo), dok konačno ne budete dostupni. Nekad, ipak, neće. Možda život i nije prepun situacija kada jedan poziv može promijeniti sve. Ali, ponekad je upravo tako.

Ništa ne brinite, u Telekom mreži nikada nećete propustiti važan poziv. Naši servisi rade za vas...

  • Govorna pošta

Odgovara na pozive upućene vama onda kad vi to ne možete (ili ne želite). Preslušajte poruke kad to vama odgovara. Govornoj pošti sa svog broja pristupate na sasvim jednostavan način. Dovoljno je da pozovete 14077. Ostavite svoje podatke, potpis, pozdravnu poruku i... opustite se.

Govornoj pošti pristupate jednostavno i brzo. Birajte:

14077 za preslušavanje poruka sa sopstvenog mobilnog telefona u mreži;

14078 za pristup govornoj pošti sa drugog mobilnog telefona.

Podešavanja:

14073 za direktan pristup promjeni šifre;

14074 za direktan pristup snimanju ili promjeni zvučnog potpisa;

14075 za direktnu promjenu šifre, zvučnog potpisa i pozdravne poruke;

14076 za direktno pristupanje snimanju ili promjeni pozdravne poruke.

Aktivacija i deaktivacija: pozovite naš Kontakt Centar na 1500 i izrazite svoju želju, tj. zahtjev.

Funkcije tipki koje vrijede u svakom trenutku tokom korišćenja Govorne pošte:

#            Završetak radnje
*            Poništava posljednju radnju i vraća za jedan korak unazad
* *          Vraćanje u glavni meni
7            Pauza/Nastavak radnje
8            Pomoć
8 8         Opšti uvod
8 8 8      Uvod za nove korisnike

 

  • MMS pošta

Imali ste poziv... Preslušajte ga lako i besplatno.
Uz uslugu MMS pošta nikada nećete propustiti važan poziv. Pruža vam pregled poziva koji su vam bili upućeni dok ste bili nedostupni – u vidu zvučnih MMS-ova.

MMS pošta je sasvim efikasna: ponudiće onome ko vas pozove dok ste nedostupni da vam ostavi poruku, a vama je isporučiti direktno na displej mobilnog telefona. Isporuka je brza, a prijem jednostavan: preslušajte MMS poruku jednim pritiskom na dugme. I, ne manje važno, besplatno.

Druga strana ostavlja poruku po standardnoj cijeni poziva u Telekom CG mreži u tarifnom paketu koji koristi. Da biste koristili servis potrebno je da vaš telefon podržava MMS, takođe i amr format zvuka. Za aktivaciju, kao i deaktivaciju servisa, dovoljno je pozvati Kontakt Centar na besplatan broj 1500.
 

Zaštita broja
Zabrana prikaza vlastitog broja
Ukoliko imate razlog zbog koga ne želite da se vaš broj prikazuje na displeju onih koje pozivate, omogućavamo vam i tu uslugu. Ako ispred broja koji pozivate ukucate #31# vaš broj neće biti prikazan na displeju telefona onoga koga pozivate.

Ako imate aktiviranu Zabranu prikaza broja, svoj broj možete učiniti vidljivim kad to poželite. Ispred broja koji pozivate, ukucajte *31#.


Mobile e-mail
E-mail zvoni na vašem telefonu! Uz Mobile e-mail dobijate SMS obavještenja o novim mejlovima. Preko linka iz poruke pristigle mejlove možete na svom telefonu odmah i pregledati.

Servis vam omogućava da imate lični e-mail nalog u formatu 067xxxxxx@t-mobile.me. Umjesto broja telefona možete koristiti određeni alias (npr. ime prezime, samo ime ili šta god želite).

Radi se o kompletnom e-mail rješenju: adresa, lijep web interface, storage... Ima antispam i antivirus zaštitu.


Aktivirajte servis!
Registrujte svoj e-mail nalog: pošaljite SMS sa tekstom ME AKTIVACIJA na broj 1477. Da registrujete alias, pošaljite poruku ME ALIAS odabrani alias na isti broj.

Kad registrujete alias aktivna su vam oba naloga, i u formi broja telefona i aliasa (Inbox je jedinstven). Ipak, ova stvar traži malo dodatne pažnje...


Alias – još ponešto
Pošto ste registrovali alias dobijaćete sve mejlove poslate na alias-adresu. Ali, da biste slali mejlove sa ove adrese potrebno je još jedno podešavanje. Idite u ’Personal Settings’ i u polje ’Identities’ unesite svoj alias.


Podesite po želji
Mail nalog možete podesiti tako da SMS notifikacije o novim mejlovima dobijate i za druge naloge: t- com, gmail i gmx.
 

Podešavanje: korak po korak
U t-com nalogu idite na ’Personal Settings’, pa u ’Accounts-mail forwarding’ i tu:

  • kliknite ’Forward to e-mail adress’ (ukucati adresu u formatu 067xxxxxx@t-mobile.me ),
  • zatim štrikirajte opciju ’Live a copy of forwarded mail’,
  • i na kraju kliknite na dugme Update.


U gmail nalogu, u okviru Settings-a:

  • u opciji ’Forwarding and POP/IMAP’ aktivirajte ’Forward a copy of incoming mail to’ i unesite adresu u formatu
         067xxxxxx@t-mobile.me.
  • u okviru podopcije ’IMAP access status’ aktivirajte ’Enable IMAP’.

 

Podešavanje POP 3 klijenta
Podesite na svom telefonu! Klikom na opciju ’Settings’ u okviru polja ’New message’ birate opciju E- mail i zatim definišete mailbox: unesite e-mail adresu (u formatu 067xxxxxx@t-mobile.me) i password. Zatim u polja ’Incoming mail server’ i ’Outgoing mail server’ (bez definisanja security-ja) unesite istu adresu mail.t-com.me

Takođe, možete podesiti da SMS obavještenja ne primate za sve pristigle mejlove već samo za one koje sami odredite. Ova podešavanja vršite u t-mobile nalogu (na adresi 067xxxxxx@t-mobile.me). Idete u Personal Settings/Filter: tu kliknite ’New Filter’ i unesite odgovarajuće parametre i štrikirajte SMS notifikaciju.


Log in
Na kraju (ili na početku) pristupna adresa je http://webmail.t-mobile.me. Kad se logujete, u polje ’Username’ uvijek unosite nalog u formi broja telefona; za logovanje nije moguće koristiti alias.
 

Promjena lozinke
Inicijalnu lozinku (password) je moguće promijeniti kroz Personal Settings/Account.

Aktivacija Mobile e-mail naloga, kao i registracija aliasa ili promjena lozinke je omogućena i na našoj web strani, kao i u T-Centrima.


Na web verziji ovog servisa postoji link za pomoć sa detaljnim objašnjenjima za sva podešavanja.


Provajderski SMS servisi

Servisi koje pružaju eksterni provajderi usluga, za različite namjene, a putem brojeva Crnogorskog Telekoma.

Broj servisa

Provajder

Cijena SMSa u €
(sa PDVom)

Opis servisa

14650

Pink International

2,38

Pretplata za Klik TV

14641

NTH

0,80

Pretplatnički SMS servisi

14741

NTH

1,00

Interaktivni SMS servisi

14841

NTH

0,60

Interaktivni SMS servisi

14941

NTH

0,70

Interaktivni SMS servisi

14669

NTH

1,80

Interaktivni SMS servisi

14884

NTH

3,20

Interaktivni SMS servisi

14541

Con Trade IT Solutions

0,52

Interaktivni SMS servisi

14900

Daily Press

2,00

SMS oglasi

14554

Zire

1,02

Interaktivni SMS servisi

14545

Zire

1,02

Interaktivni SMS servisi

14505

Zire

2,07

Interaktivni SMS servisi

14563

Telemon

0,55

Interaktivni SMS servisi

14564

Telemon

1,82

Interaktivni SMS servisi

14574

Telemon

1,21

Pretplatnički SMS servisi

14530

Telemon

0,51 – 3,63

Interaktivni SMS servisi

14575

Hipotekarna banka

Standardna cijena poruke u paketu

Interaktivni SMS servisi

14550

Parking Servis Berane

0,30 – 0,40

Usluga SMS parkinga - Berane

14551

Parking Servis Podgorica

0,60

Usluga SMS parkinga - Podgorica

14552

Parking Servis Podgorica

0,50

Usluga SMS parkinga - Podgorica

14553

Parking Servis Podgorica

0,40

Usluga SMS parkinga - Podgorica

14511

JP Parking Servis Herceg Novi

0,60 – 0,80

Usluga SMS parkinga - Herceg Novi

14512

JP Parking Servis Herceg Novi

0,40 – 0,50

Usluga SMS parkinga - Herceg Novi

14513

JP Parking Servis Herceg Novi

4,00 – 5,00

Usluga SMS parkinga - Herceg Novi

14701

Parking Servis Tivat

0,40 – 5,00

Usluga SMS parkinga - Tivat

1456

CKB

0,06

Interaktivni SMS servisi

14560

Media Live Network

0,61 – 2,03

Pretplatnički SMS servisi

14654

Media Live Network

0,61 – 2,03

Pretplatnički SMS servisi

14664

Media Live Network

0,61 – 2,03

Pretplatnički SMS servisi

14665

Media Live Network

0,61 – 2,03

Pretplatnički SMS servisi

14543

Fondacija Budi human

1,00

*PDV se ne obračunava

Donatorska linija

Prilikom korišćenja ovih servisa, detaljno se informišite o cijeni i trajanju usluge za koju se prijavljujete, a koju nudi eksterni provajder usluga. Time se štitite od neželjene potrošnje.

Nijeste našli ono što ste tražili? Kontaktirajte nas!

Online chat

Društvene mreže

Telekom ME aplikacija

Kontakt centar