<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-NQNGLFF&l=dataLayer" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>

Extra TV

  • Koji je default pin kod (dodijeljena šifra) koji treba da unesem za kupovinu HBO/Plus/Arenasport paketa?

  • Koji je default pin (dodijeljena šifra) za sadržaje za odrasle?

  • Da li mogu sam da promijenim 'default purchase & adult' pin (šifru za roditeljsku kontrolu i sadržaje za odrasle)? Šta ako ih zaboravim?

  • Da li je za Extra TV uslugu potrebno da imam internet servis?

  • Koliko emisija istovremeno mogu da snimam na Extra TV-u?

  • Kako da zakažem snimanje na Extra TV-u preko mobilnog telefona?

  • TV vodič na Extra TV-u prikazuje pogrešne podatke. U čemu je problem?

  • Koliko košta dodatni Extra TV uređaj?

  • Ako je moj broj dvojnik, da li to predstavlja smetnju za uvođenje Extra TV-a?

  • Kakav TV uređaj je potreban za Extra TV?

  • Da li mogu da dopunim pripejd račun preko Extra TV-a?

  • Koliko košta oprema i instalacija osnovnog Extra TV uređaja?

  • Šta je TVteka?

  • Da li se Extra TV može uzeti na određeno vrijeme/sezonski?

  • Da li je moguće instalirati dodatni Extra TV uređaj (STB) u drugoj prostoriji bez postavljanja kablova?

  • Da li Extra TV programe mogu gledati na tabletu, računaru ili telefonu?

  • Da li na Extra TV mobilnoj aplikaciji mogu snimiti emisije?

  • Da li na Extra TV-u mogu gledati emisije koje su emitovane ranije?

  • Ne radi mi Extra TV daljinski upravljač. Kako mogu da dobijem novi?

  • Na TV-u mi se pojavljuje poruka “nema signala” (ili ”snijeg”, zavisi od izabranog izlaza), dok je na Extra TV uređaju (STB uređaj / risiver), tačno vrijeme i signalizaciona lampica je zelena. Šta da uradim da dobijem sliku?

Nijeste našli ono što ste tražili?

Javite nam se, prijavite problem ili provjerite vašu narudžbinu.

Online chat

Društvene mreže

Telekom ME aplikacija

Kontakt centar