MENADŽER INDIREKTNE PRODAJE I DISTRIBUCIJE
KOMERCIJALNI SEKTOR
Glavni radni zadaci za ovu poziciju su:
- Organizuje, planira i upravlja poslovima koji se tiču distribucije i prodaje proizvoda (pripejd kartice i elektronske dopune) na teritoriji Crne Gore.
- Koordinira i nadgleda rad prodajno-logističkog tima.
- Vodi glavne pregovore sa partnerima i operaterima, kontroliše tok zaliha, planira narudžbe i optimizuje lanac snabdijevanja.
- Prati i analizira tržište i predlaže mjere za povećanje prodaje.
- Unaprjeđuje procese i postojeće sisteme i obezbjeđuje povratne informacije sa terena o konkurentskim aktivnostima.
- Inicira marketing aktivnosti usmjerene ka povećanju prodaje prepaid kartica i dopune kroz promotivne akcije, evente, i pruža podršku prodajnim timovima.
- Upravlja budžetom i kontroliše troškove, prati glavne KPIs i sarađuje sa Službom za upravljanje kanalima prodaje u dijelu definisanja prodajnih ciljeva i motivacionih modela.
- Kontroliše rute, prati rad supervizora i ostalih članova tima.
Pravi ste kandidat za navedenu poziciju ukoliko ispunjavate sledeće uslove:
- VII stepen ili stepen bečelor, VSS, ekonomskog, društvenog, tehničkog ili prirodnog smjera
- Najmanje 3 godine radnog iskustva
- Odlično znanje engleskog jezika
- Vozačka dozvola B kategorije
Ostale kompetencije potrebne za ovo radno mjesto:
- Sposobnost uspješnog rada u dinamičnom okruženju, kao i posvećenost dostizanju najboljih rezultata
- Efektivna komunikacija, izražene prezentacione i prodajne vještine
- Izražene organizacione sposobnosti, kao i sposobnosti upravljanja ljudskim resursima
- Liderski potencijal, kao i prihvatanje kulturnih različitosti
- Otvorenost za upravljanje promjenama, izražena proaktivnost i orjentacija ka korisniku
- Terenska orjentisanost
Ukoliko smatrate da možete odgovoriti ovim poslovnom izazovima, potrebno je da pošaljete svoj CV na mail adresu hr-partner@telekom.me najkasnije do 30.oktobra 2025.godine, do 16h.
Napomena: U naslovu maila potrebno je da navedete naziv pozicije za koju konkurišete, dok će na razgovor biti pozvani kandidati koji uđu u uži izbor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SUPERVIZOR PRODAJE KROZ TRADICIONALNE KANALE (TT)
INDIREKTNA PRODAJA I DISTRIBUCIJA
KOMERCIJALNI SEKTOR
Glavni radni zadaci za ovu poziciju su:
- Odgovoran za direktnu prodaju i promociju prepaid proizvoda unutar TT kanala.
- Aktivno učestvuje u razvijanju i održavanju odnosa sa partnerima i prodajnim mjestima u okviru TT kanala (maloprodajni objekti, itd.).
- Radi na identifikaciji i akviziciji novih partnerskih prodajnih mjesta u okviru TT kanala.
- Odgovoran za realizaciju prodajnih planova za prepaid proizvode kroz TT kanale, kao i za praćenje postignutih rezultata, u skladu sa kojim predlaže akcije za povećanje prodaje.
- Učestvuje u edukaciji i pruža podršku prodajnim mjestima kad je riječ o karakteristikama i prednostima Telekom prepaid ponude.
- Konstantno vrši prikupljanje tržišnih informacija, prati konkurenciju i vrši analize prodajnih trendova unutar TT kanala.
- Redovno izvještava nadređene o ostvarenjima i tržišnim prilikama, kao i relevantne timove unutar kompanije.
- Radi na podizanju svijesti i jačanju brenda prepaid proizvoda unutar TT prodajnog kanala.
- Koordinira timovima u dijelu distribucije, kao i marketing aktivnosti i podrške u cilju uspješne realizacije promotivnih kampanja i inicijativa.
Pravi ste kandidat za navedenu poziciju ukoliko ispunjavate sledeće uslove:
- VII stepen ili stepen bečelor, VSS, sa minimum 2 godine radnog iskustva
- Prethodno iskustvo u komunikaciji s krajnjim korisnicima
- Znanje engleskog jezika
- Sposobnost uspješnog rada u dinamičnom okruženju, dobre organizacione sposobnosti, kao i sposobnosti prepoznavanja rješenja
- Vozačka dozvola B kategorije
Ostale kompetencije potrebne za ovo radno mjesto:
- Terenska orjentisanost
- Preuzimanje inicijative i usmjerenost prema korisniku
- Pouzdanost, preciznost i usmjerenost na detalje
- Uvjerljive komunikacione i prezentacione vještine
Ukoliko smatrate da možete odgovoriti ovim poslovnom izazovima, potrebno je da pošaljete svoj CV na mail adresu hr-partner@telekom.me najkasnije do 30.oktobra 2025.godine, do 16h.
Napomena: U naslovu maila potrebno je da navedete naziv pozicije za koju konkurišete, dok će na razgovor biti pozvani kandidati koji uđu u uži izbor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SUPERVIZOR PRODAJE KROZ ALTERNATIVNE KANALE
INDIREKTNA PRODAJA I DISTRIBUCIJA
KOMERCIJALNI SEKTOR
Glavni radni zadaci za ovu poziciju su:
- Vodi pregovore i aktivno učestvuje u prodaji prepaid kartica uz online registraciju.
- Odgovoran za prodaju i distribuciju prepaida u okviru hotela, aerodroma, maloprodajnih objekata, turističkih organizacija, turističkih agencija itd.
- Aktivno učestvuje u prodaji i distribuciji e-sim rešenja i dopuna putem online kanala, aplikacija, web platformi i digitalnih marketinških kampanja.
- Učestvuje u implementaciji prodajnih planova i praćenju rezultata koji se odnose na alternativne kanale, te vrši redovna izvještavanja nadređenih i relevantnih timova u kompaniji.
- Radi na identifikaciji i akviziciji novih prodajnih mjesta u okviru alternativnih kanala.
- Obezbjeđuje blagovremene povratne informacije sa terena o konkurentskim aktivnostima i generalno aktivnostima na tržištu, na bazi kojih vrši potrebne analize u cilju redovnog izvještavanja.
- Predlaže mjere i aktivnosti za povećanje prodaje kroz alternativne kanale i odgovara za realizaciju istih.
- Pruža podršku u aktivnostima koje se tiču jačanja i promocije T brenda unutar alternativnih kanala u cilju uspješne realizacije kampanja i inicijativa.
Pravi ste kandidat za navedenu poziciju ukoliko ispunjavate sledeće uslove:
- VII stepen ili stepen bečelor, VSS, sa minimum 2 godine radnog iskustva
- Prethodno iskustvo u komunikaciji s krajnjim korisnicima
- Znanje engleskog jezika
- Sposobnost uspješnog rada u dinamičnom okruženju, dobre organizacione sposobnosti, kao i sposobnosti prepoznavanja rješenja
- Vozačka dozvola B kategorije
Ostale kompetencije potrebne za ovo radno mjesto:
- Terenska orjentisanost
- Preuzimanje inicijative i usmjerenost prema korisniku
- Pouzdanost, preciznost i usmjerenost na detalje
- Uvjerljive komunikacione i prezentacione vještine
Ukoliko smatrate da možete odgovoriti ovim poslovnom izazovima, potrebno je da pošaljete svoj CV na mail adresu hr-partner@telekom.me najkasnije do 30.oktobra 2025.godine, do 16h.
Napomena: U naslovu maila potrebno je da navedete naziv pozicije za koju konkurišete, dok će na razgovor biti pozvani kandidati koji uđu u uži izbor.






