<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-NQNGLFF&l=dataLayer" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe>

Extra TV

  • Koji je default pin kod (dodijeljena šifra) koji treba da unesem za kupovinu HBO/Plus/Arenasport paketa?

  • Da li je za Extra TV uslugu potrebno da imam internet servis?

  • Koliko emisija istovremeno mogu da snimam na Extra TV-u?

  • TV vodič na Extra TV-u prikazuje pogrešne podatke. U čemu je problem?

  • Kakav TV uređaj je potreban za Extra TV?

  • Koliko košta oprema i instalacija osnovnog Extra TV uređaja?

  • Da li je moguće instalirati dodatni Extra TV uređaj (STB) u drugoj prostoriji bez postavljanja kablova?

  • Da li Extra TV programe mogu gledati na tabletu, računaru ili telefonu?

  • Da li na Extra TV-u mogu gledati emisije koje su emitovane ranije?

  • Ne radi mi Extra TV daljinski upravljač. Kako mogu da dobijem novi?

  • Na TV-u mi se pojavljuje poruka “nema signala” (ili snijeg, zavisi od izabranog izlaza), dok je na Extra TV uređaju tačno vrijeme i signalizaciona lampica je zelena. Šta da uradim da dobijem sliku?

  • Šta je TVteka?

Nijeste našli ono što ste tražili? Kontaktirajte nas!

Online chat

Društvene mreže

Telekom ME aplikacija

Kontakt centar